Personal atenció al client i post venda (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Randstad Fundación València

Inscripcions tancades

Funcions

  • Relació directa amb els nostres clients a través del canal telefònic, email, videotrucada, xat i xarxes socials.
  • Implementar estratègies per fidelitzar els nostres clients. 
  • Realització i seguiment setmanal de pressupostos. 
  • Ràtio de conversió. Recopilar informació valuosa sobre el client, les seves necessitats i preferències. 
  • Anàlisi i seguiment d'Enquestes de Satisfacció de client. 
  • Tramitar: pressupostos, comandes, sol·licituds i reclamacions.

S'ofereix

  • Salari: Segons conveni
  • Horari: Jornada de dilluns a dissabte. Horari rotatiu. Jornada completa. 
  • Contracte indefinit.

Requisits

  • Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%.
  • Experiència mínima de 3 anys en lloc similar. 
  • Es valora coneixements de portuguès i de francès.