Coordinador/a de producte - Back office (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Fundación Adecco Puçol
Inscripcions tancades
T'agradaria treballar en una empresa multinacional com a coordinador/a de producte? Saps parlar anglès i tens formació superior en el camp dels negocis internacionals o economia? Si és així, aquesta oferta t'interessa!
Important empresa d'alimentació ubicada a Puçol requereix d'un perfil de coordinador/a de producte (back office). Seràs part del Product Back Office Team i, en el dia a dia, donaràs suport a l'equip de Managers de Producte, sent responsable dels processos back-office del producte i assegurant una correcta provisió de les fruites i verdures.
Si consideres que ets una persona oberta de ment i orientada al detall, aquesta pot ser la teva oportunitat!
Descripció
Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.
Funcions
- Maneig de les ordres de compra en el sistema i a nivell operatiu.
- Preparació i execució de l' assignació de productes en el sistema en base a la informació del PM.
- Seguiment de l' activitat de compra diària i la seva evolució durant la campanya.
- Gestió d' incidències i problemes de transport, picking, entrades, ordres de compra i realització de les correccions corresponents en el sistema.
- Preparació i confirmació les ordres de treball en el sistema.
- Anàlisi i seguiment de l' estoc.
- Gestió d' etiquetes segons les ordres de compra corresponent.
S'ofereix
- Contractació a Jornada Completa. Horari de 9: 00 a 18: 00 amb 1h per dinar.
- Contracte indefinit.
- Teletreball 2 dies a la setmana.
- Pertànyer a important companyia del Sector Alimentació.
- Treballar en una empresa dinàmica i canviant.
- Oportunitat de conèixer diferents cultures- ¡treballaràs amb un grup de 30 nacionalitats!
- Cursos gratuïts d' idiomes per als treballadors i treballadores.
- Possibilitat de participar en esdeveniments i activitats de grup de l' empresa.
Requisits
- Imprescindible angles fluid, nivell d' anglès B2 o superior.
- Formació superior en Economia, International Bussiness, etc.
- Experiència en administració comercial
- Valorable experiència en el sector de l' alimentació
- Coïssos d' Outlook i MS
- Valorable coneixements en AX
- Alta motivació i proactivitat
- Capacitat d' aprenentatge i sentit de la responsabilitat
- Vehicle propi
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.