Coordinador/a de producte - Back office (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco Puçol

Inscripcions tancades

T'agradaria treballar en una empresa multinacional com a coordinador/a de producte? Saps parlar anglès i tens formació superior en el camp dels negocis internacionals o economia? Si és així, aquesta oferta t'interessa!

Important empresa d'alimentació ubicada a Puçol requereix d'un perfil de coordinador/a de producte (back office). Seràs part del Product Back Office Team i, en el dia a dia, donaràs suport a l'equip de Managers de Producte, sent responsable dels processos back-office del producte i assegurant una correcta provisió de les fruites i verdures.

Si consideres que ets una persona oberta de ment i orientada al detall, aquesta pot ser la teva oportunitat!



Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra forma d'actuar, la nostra forma de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

 





Funcions

  • Maneig de les ordres de compra en el sistema i a nivell operatiu.
  • Preparació i execució de l' assignació de productes en el sistema en base a la informació del PM.
  • Seguiment de l' activitat de compra diària i la seva evolució durant la campanya.
  • Gestió d' incidències i problemes de transport, picking, entrades, ordres de compra i realització de les correccions corresponents en el sistema.
  • Preparació i confirmació les ordres de treball en el sistema.
  • Anàlisi i seguiment de l' estoc.
  • Gestió d' etiquetes segons les ordres de compra corresponent.

S'ofereix

  • Contractació a Jornada Completa. Horari de 9: 00 a 18: 00 amb 1h per dinar.
  • Contracte indefinit.
  • Teletreball 2 dies a la setmana.
  • Pertànyer a important companyia del Sector Alimentació.
  • Treballar en una empresa dinàmica i canviant.
  • Oportunitat de conèixer diferents cultures- ¡treballaràs amb un grup de 30 nacionalitats!
  • Cursos gratuïts d' idiomes per als treballadors i treballadores.
  • Possibilitat de participar en esdeveniments i activitats de grup de l' empresa.

Requisits

  • Imprescindible angles fluid, nivell d' anglès B2 o superior.
  • Formació superior en Economia, International Bussiness, etc.
  • Experiència en administració comercial
  • Valorable experiència en el sector de l' alimentació
  • Coïssos d' Outlook i MS
  • Valorable coneixements en AX
  • Alta motivació i proactivitat
  • Capacitat d' aprenentatge i sentit de la responsabilitat
  • Vehicle propi
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.