Administratiu/va

Fundació Adecco | L'Horta Sud

Inscripcions tancades

Des de Fundació Adecco estem buscant un ADMINISTRATIU/A per a la zona de VALÈNCIA. Una empresa del sector aliments està interessada a incorporar un/a administratiu/a a la seua plantilla, si tens experiència en el lloc continua llegint!

Funcions

  • Gestió de l'arxiu documental.
  • Comptabilització de factures de proveïdors.
  • Conciliació de dades.

S'ofereix

  • Formació contínua per a la millora del lloc.
  • Jornada completa.
  • Salari segons conveni. 

Requisits

  • Estudis relacionats amb Administració i finances de Grau Mitjà o Superior
  • Disponibilitat completa.
  • Maneig elevat de paquet Office, sobretot d'Excel.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Capacitat per a fer tasques mecàniques.
  • Valorable posseir certificat de discapacitat igual o superior al 33%
Si estàs interessat/a en llocs d'administració, eres una persona organitzada responsable i metòdica i t'agradaria treballar en una empresa consolidada i amb una gran trajectòria, apunta't. T'estem buscant!

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.