Agent comercial d'assegurances i productes financers

Mapfre | Catarroja

Inscripcions tancades

Incorporació al departament comercial de MAPFRE, en un contrastat programa combinant formació i activitat de vendes.

Amb el nostre suport i el teu compromís podràs emprendre com a professional en el sector Assegurador i Financer, gestionant el teu propi negoci. Comptaràs amb un pla de formació continuat i tutelat per professionals experts.

Descripció

Som presents en els cinc continents assegurant persones, professionals i empreses.

Som l'asseguradora de referència en el mercat espanyol, la primera asseguradora a Amèrica Llatina i un dels 10 majors grups asseguradors europeus.

Visió: L'asseguradora global de confiança.

Missió: Som un equip multinacional que treballa per a avançar constantment en el servei i desenvolupar la millor relació amb els nostres clients, distribuïdors, proveïdors, accionistes i la societat.

Valors: Solvència, integritat, vocació de servei, innovació per al lideratge i equip compromés.

Funcions

Desenvolupar-se com a professional en l'assessorament a clients particulars i empreses mitjançant la venda consultiva de productes asseguradors i financers.

Generar cartera de clients, compensada en tots els rams, per a dirigir una oficina MAPFRE.

S'ofereix

  • La incorporació a un Projecte estratègic per a la Companyia.
  • Comercialització de la gamma més completa de productes asseguradors i financers del mercat.
  • Formació inicial amb acreditació oficial en la DGSFP.
  • Un futur estable en un sector en continu creixement dirigint una Oficina Delegada MAPFRE, una vegada superada la fase inicial.
  • Un Pla de Formació continu orientat a l'adquisició dels Coneixements, Habilitats i Tècniques necessàries per a l'acompliment Professional en el sector Assegurador i Financer dirigit a Clients Particulars i Empreses.
  • Equip compromés en el procés d'aprenentatge i llançament.
  • Contracte Mercantil

Requisits

  • Batxillerat o Cicle Formatiu de Grau Superior. Valorable Titulació Superior Universitària.
  • Orientació al servei.
  • Capacitat de treball.
  • Dots de lideratge i comunicació.
  • Valorable experiència comercial, gestió amb clients i gestió d'equips.
  • Nivell usuari en entorn digital: Eines ofimàtiques, Xarxes Socials i Professionals.

Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.