Mosso/a magatzem (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Fundación Adecco | Paterna

Inscripcions tancades

Tens experiència de mosso/a de magatzem? Cerques un treball al fet que et permeta compaginar amb la teua vida personal? Aquest pot ser el teu lloc de treball! Una important empresa de paqueteria està buscant personal per a la zona de Paterna.


Treballar en aquesta empresa et permetrà incorporar-te a un gran grup nacional, continuar ampliant la teua experiència i un bon ambient laboral.

Descripció

Perquè creiem en el Talent i no en les etiquetes estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.

Aquests són els nostres principis, els que guien la nostra manera d'actuar, la nostra manera de ser, d'entendre i liderar el mercat laboral.

Funcions

  • Ordre i classificació de paqueteria
  • Etiquetat de paqueteria

S'ofereix

  • Contracte a jornada parcial
  • Contracte 2 mesos ETT + incorporació a l'empresa

Requisits

  • Experiència com a mosso/a de magatzem.
  • Maneig de PDA

Es valoraran les següents competències:

  • Implicació, compromís i qualitat: Treballar de manera constant, motivació per a perseguir i aconseguir el bé comú per a l'empresa, respectant als altres i vetlant per l'adequat funcionament dels recursos humans i/o materials.
  • Orientació a la qualitat: Parar atenció als detalls, ser meticulós i revisar el treball realitzat, amb la finalitat de minimitzar els errors i garantir la bona qualitat final del treball realitzat.
  • Treball en equip: Treballar amb eficàcia amb altres persones, tant companys com supervisors i subordinats, de manera coordinada i cooperativa amb la finalitat d'aconseguir objectius individuals i col·lectius.


Avís sobre l'ús de cookies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a oferir els nostres serveis. Si continues navegant, considerarem que acceptes el seu ús. Per més informació consulta la nostra política de cookies.