Tècnic/a backoffice comercial (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Randstad Fundación València

Inscripcions tancades

Funcions

  • Col·laboració en la preparació i presentació d'ofertes per a licitacions públiques. Control d' avals per a les licitacions i manteniment de registres.
  • Optimització i automatització dels processos de gestió de la venda, integrant les diferents eines de gestió. 
  • Suport puntual en alguns tràmits d' exportació: duanes i legalitat específica de cada país, així com gestió de pagaments i divises. 
  • Licitacions públiques. 
  • Control d' avals per a les licitacions i manteniment de registres. 
  • Optimització i automatització dels processos de gestió de la venda, integrant les diferents eines de gestió. 
  • Donar suport a l' equip d' atenció al client i financer durant el procés de venda, des de la preparació de propostes, ofertes i cotitzacions fins al cobrament de les mateixes.
  •  Col·laboració en la preparació i presentació d'ofertes per a licitacions públiques.

S'ofereix

  • Salari: Segons conveni
  • Horari: Contracte de pràctiques. Bon ambient de treball i flexibilitat horària. 
  • Incorporació immediata a una organització àgil i col·laborativa, amb una cultura centrada en les persones.

Requisits

  • Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%.
  • Formació Universitària de Grau en ADE. 
  • Valorable doble grau en ADE i Dret o coneixements específics en licitacions públiques. 
  • No és necessària experiència en lloc similar.
  • Valorable anglès parlat i escrit.