Tècnic/a backoffice comercial (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Randstad Fundación València
Inscripcions tancades
Funcions
- Col·laboració en la preparació i presentació d'ofertes per a licitacions públiques. Control d' avals per a les licitacions i manteniment de registres.
- Optimització i automatització dels processos de gestió de la venda, integrant les diferents eines de gestió.
- Suport puntual en alguns tràmits d' exportació: duanes i legalitat específica de cada país, així com gestió de pagaments i divises.
- Licitacions públiques.
- Control d' avals per a les licitacions i manteniment de registres.
- Optimització i automatització dels processos de gestió de la venda, integrant les diferents eines de gestió.
- Donar suport a l' equip d' atenció al client i financer durant el procés de venda, des de la preparació de propostes, ofertes i cotitzacions fins al cobrament de les mateixes.
- Col·laboració en la preparació i presentació d'ofertes per a licitacions públiques.
S'ofereix
- Salari: Segons conveni
- Horari: Contracte de pràctiques. Bon ambient de treball i flexibilitat horària.
- Incorporació immediata a una organització àgil i col·laborativa, amb una cultura centrada en les persones.
Requisits
- Es requereix el certificat de discapacitat igual o major al 33%.
- Formació Universitària de Grau en ADE.
- Valorable doble grau en ADE i Dret o coneixements específics en licitacions públiques.
- No és necessària experiència en lloc similar.
- Valorable anglès parlat i escrit.