Cecotec és una empresa familiar valenciana especialitzada en la fabricació i comercialització de xicotet i gran electrodomèstic, i altres productes i aplicacions per a la llar, amb la finalitat de millorar la vida de les persones i satisfer les seues necessitats.
Esta gran família, conformada per més de 800 persones, viuen el seu dia a dia en un clima laboral amigable, on en cada àrea es respira un ambient de companyonia i empatia amb el treball a realitzar, i on es troben amics dels quals sorgixen de imprevist en la vida.
Gràcies a l'equip de treball que conforma l'empresa, Cecotec ha experimentat un enorme creixement a nivell nacional i internacional, obrint nous mercats i grans clients i amb un catàleg de productes cada vegada més divers.
Si busques una empresa important, amb un alt creixement, però alhora familiar, t'animem que formes part d'ella.
Funcions
- Reunions de seguiment de reparacions en els domicilis
- Gestió i seguiment de comandes.
- Control i seguiment de reparacions realitzades i pendents.
- Gestió de facturació mensual de cadascuna dels comptes (ús de *SAP)
- Anàlisi diària i setmanal de KPIs
- Vetlar pel compliment d'acords marcats amb cada compte.
- Gestió d'incidències amb comptes: no estoc, falta de documentació, etc.
- Control d'estocs de recanvis en cada magatzem extern
S'ofereix
- Contracte indefinit
- Creixement professional
- Carrera professional
- Formació
- Projectes apassionants
- Salari: 17.000€ - 18.000€ Brut/any
QUÈ GAUDIRÀS?:
- Clima familiar
- Treballar en projectes complexos i desafiants diàriament
- Vesprada d'aniversari lliure
- Jornada intensiva juliol i agost
Requisits
- Formació mínima requerida: Cicle Superior en Administració
- Mínim 2 anys d'experiència en les funcions descrites
- Nivell mitjà d'Excel
- Coneixements de facturació