Administratiu/va postvenda SAT

Cecotec Sollana

Inscripcions tancades

Cecotec és una empresa familiar valenciana especialitzada en la fabricació i comercialització de xicotet i gran electrodomèstic, i altres productes i aplicacions per a la llar, amb la finalitat de millorar la vida de les persones i satisfer les seues necessitats.

Esta gran família, conformada per més de 800 persones, viuen el seu dia a dia en un clima laboral amigable, on en cada àrea es respira un ambient de companyonia i empatia amb el treball a realitzar, i on es troben amics dels quals sorgixen de imprevist en la vida.

Gràcies a l'equip de treball que conforma l'empresa, Cecotec ha experimentat un enorme creixement a nivell nacional i internacional, obrint nous mercats i grans clients i amb un catàleg de productes cada vegada més divers.

Si busques una empresa important, amb un alt creixement, però alhora familiar, t'animem que formes part d'ella.




Funcions

  • Reunions de seguiment de reparacions en els domicilis
  • Gestió i seguiment de comandes.
  • Control i seguiment de reparacions realitzades i pendents.
  • Gestió de facturació mensual de cadascuna dels comptes (ús de *SAP)
  • Anàlisi diària i setmanal de KPIs
  • Vetlar pel compliment d'acords marcats amb cada compte.
  • Gestió d'incidències amb comptes: no estoc, falta de documentació, etc.
  • Control d'estocs de recanvis en cada magatzem extern

S'ofereix

  • Contracte indefinit
  • Creixement professional
  • Carrera professional
  • Formació
  • Projectes apassionants
  • Salari: 17.000€ - 18.000€ Brut/any

QUÈ GAUDIRÀS?:

  • Clima familiar
  • Treballar en projectes complexos i desafiants diàriament
  • Vesprada d'aniversari lliure
  • Jornada intensiva juliol i agost



Requisits

  • Formació mínima requerida: Cicle Superior en Administració
  • Mínim 2 anys d'experiència en les funcions descrites
  • Nivell mitjà d'Excel
  • Coneixements de facturació